Στο πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 1,4%, σχεδόν φτάνοντας τα 7,2 εκατομμύρια οχήματα.
Στις πωλήσεις στην ΕΕ πρωταγωνιστεί η Ισπανία (+4,5%) και η Ιταλία (+3,8%), ενώ αντίθετα, η αγορά της Γαλλίας και της Γερμανίας σημείωσαν μικρή υποχώρηση (-0,5% και -0,3% αντίστοιχα).
Τον Αύγουστο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας αποτελούσαν το 14,4% της αγοράς αυτοκινήτου στην ΕΕ, σε σύγκριση με το 21% την προηγούμενη χρονιά. Αυτό αντιπροσωπεύει τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα μείωσης φέτος, σε αντίθεση με τις σχεδόν συνεχείς αυξήσεις μήνα με μήνα πέρυσι.
Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν επίσης σημαντική πτώση κατά 22,3%. Το συνολικό μερίδιο των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε επίσης ελαφρώς στο 44,3%, από 45,1%.
Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις BEV
Τον Αύγουστο του 2024, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων μπαταρίας (BEV) μειώθηκαν κατά 43,9% στις 92.627 μονάδες (σε σύγκριση με 165.204 την ίδια περίοδο πέρυσι), με το συνολικό τους μερίδιο αγοράς να υποχωρεί στο 14,4% από 21% ένα χρόνο πριν.
Αυτό οφείλεται στη θεαματική πτώση στις δύο μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων: τη Γερμανία (-68,8%) και τη Γαλλία (-33,1%). Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, καταχωρήθηκαν 902.011 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας το 12,6% της αγοράς.