NEAPINEDΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H Bugatti Tourbillon είναι πανέμορφη ακόμη και ολόγυμνη

Η γαλλική εταιρία μας δείχνει το πλαίσιο του νέου της hypercar, το οποίο μοιάζει σαν ένα  πραγματικό έργο τέχνης ακόμα και χωρίς το κάρμπον αμάξωμα.

Οι νέοι κανονισμοί και η ενσωμάτωση ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης οδήγησαν την Bugatti στην εξέλιξη ενός εντελώς νέου πλαισίου, από την στιγμή που δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτό των Veyron και Chiron. Η πρόκληση που είχαν οι μηχανικοί για την τοποθέτηση όλων των εξαρτημάτων στο νέο πλαίσιο ήταν τεράστια.

Καταρχήν, η Tourbillon έπρεπε να παραμείνει κοντά στις διαστάσεις του Chiron, αλλά με έναν V16 κινητήρα, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έναν μπροστινό άξονα με δύο ηλεκτροκινητήρες, καθώς και τις μπαταρίες που τροφοδοτούν όλο το σύστημα.

Ο νέος V16 είναι μακρύτερος από τον W16 που χρησιμοποιούσε η Bugatti στο παρελθόν, και ο ηλεκτρικός εξοπλισμός καταλαμβάνει σημαντικό χώρο. Για να διαχειριστεί αυτή τη διάταξη, η Bugatti έφερε τον κινητήρα πιο κοντά στο πίσω μέρος του οχήματος, με τα ρεζερβουάρ να βρίσκονται εκατέρωθεν αυτού.

Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί σε σχήμα «Τ» πίσω από τα καθίσματα και στη κεντρική κονσόλα, ενώ τα καθίσματα έχουν πλησιάσει περισσότερο μεταξύ τους και παραμένουν σταθερά για να μειωθεί η μετωπική επιφάνεια. Τα πεντάλ και το τιμόνι μετακινήθηκαν προς τον οδηγό, ενώ το μπροστινό ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται πίσω από το (μικρό) χώρο αποσκευών.

Παρά αυτές τις αλλαγές, το μεταξόνιο του Tourbillon είναι μόλις 2,5 εκατοστά μεγαλύτερο από αυτό του Chiron, ενώ η γραμμή οροφής είναι χαμηλότερη. Μια σημαντική καινοτομία για την εξοικονόμηση χώρου είναι ο κάρμπον διαχύτης που λειτουργεί και ως δομή απορρόφησης πρόσκρουσης, καταργώντας την ανάγκη για μια ξεχωριστή δοκό.

Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τους οκτώ θαλάμους ψύξης και τα νέα ψαλίδια ανάρτησης που έχουν τυπωθεί σε 3D από την Divergent, την εταιρεία πίσω από το Czinger 21C. Όλες αυτές οι λεπτομέρειες αναδεικνύουν το Tourbillon ως ένα μηχανολογικό θαύμα, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην τεχνολογία.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!