NEAPINED

H Ford Mustang GTD θα γράψει ιστορία στο Nurburgring

Η Ford Mustang GTD ετοιμάζεται να γράψει ιστορία στην πίστα του Nürburgring, καθώς στοχεύει να γίνει το πρώτο αμερικανικό αυτοκίνητο που θα καταγράψει χρόνο γύρου κάτω από επτά λεπτά.

Πρόκειται για μια φιλόδοξη προσπάθεια από τη Ford, η οποία επιδιώκει να θέσει ένα νέο ορόσημο για τα αμερικανικά αυτοκίνητα στην περίφημη γερμανική πίστα των 20,832 χιλιομέτρων, γνωστή και ως Nordschleife.

Η Ford έχει θέσει ως στόχο να σπάσει το φράγμα των επτά λεπτών, κάτι που θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο, ακόμα και για supercars κορυφαίας κατηγορίας. Ωστόσο, οι μηχανικοί της είναι αισιόδοξοι ότι η GTD έχει όλα τα προσόντα για να τα καταφέρει.

Όπως δήλωσε ο Greg Goodall, επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος της GTD: «Από την πρώτη ημέρα είχαμε εστιάσει στη δημιουργία μιας Mustang με επιδόσεις που να ανταγωνίζονται τα κορυφαία supercars του κόσμου».

Αν η Mustang GTD καταφέρει να σπάσει το ρεκόρ, θα ξεπεράσει το ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο στο Nürburgring μέχρι σήμερα, την Dodge Viper ACR του 2017, η οποία είχε πετύχει χρόνο 7 λεπτά και 1,30 δευτερόλεπτα. Για τη Ford, το ταχύτερο αυτοκίνητο μέχρι τώρα ήταν η GT Mk1, που είχε καταγράψει χρόνο 7 λεπτά και 52 δευτερόλεπτα.

Η GTD έχει ήδη δοκιμαστεί στο Nürburgring κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, προετοιμάζοντας το έδαφος για την τελική απόπειρα, αν και η Ford δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τον επαγγελματία οδηγό που θα επιχειρήσει τον γύρο ρεκόρ. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, καθώς η Mustang GTD θα πρέπει να πλησιάσει χρόνο που έχει πετύχει η Porsche 911 GT3 RS, η οποία ολοκλήρωσε τον γύρο σε 6 λεπτά και 49,328 δευτερόλεπτα.

Η Mustang GTD, που είναι η πιο ισχυρή και εξελιγμένη εκδοχή της Mustang που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, ενσωματώνει τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που τη φέρνουν κοντά στις δυνατότητες ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κάτω από το καπό της έχει έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 815 ίππους και 900 Nm ροπής, επιτρέποντάς της να φτάσει τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα.

Ένα από τα πιο σημαντικά τεχνικά στοιχεία της Mustang GTD είναι το σύστημα ξηρού κάρτερ, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Ford Mustang. Όπως και το Drag Reduction System (DRS), το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση, μειώνοντας την αντίσταση και επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να είναι ταχύτατο τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.

Η Ford σχεδιάζει να παράγει την GTD σε πολύ περιορισμένο αριθμό, με 300 έως 700 μονάδες ετησίως, για τα έτη 2025 και 2026, με συνολικό αριθμό παραγωγής να φτάνει τις 1.400 μονάδες. Η τιμή της αναμένεται να ξεπερνά τις 300.000 ευρώ, γεγονός που καθιστά τη Mustang GTD όχι μόνο ένα εξαιρετικά σπάνιο, αλλά και πολυτελές αυτοκίνητο. Εάν καταφέρει να καταρρίψει το ρεκόρ στο Nürburgring, είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει περαιτέρω τη συλλεκτική της αξία.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!