ΑΓΩΝΕΣ

GP ΗΠΑ: Red Bull & McLaren στη μάχη των αναβαθμίσεων – Μεγάλη ωφελημένη η Ferrari

Η αναμέτρηση για την επικράτηση μεταξύ Red Bull και McLaren στο Grand Prix των ΗΠΑ κατέληξε με νικητή τη Ferrari. Πώς τα κατάφερε η Scuderia;

Και οι δύο ομάδες είχαν στόχο να ενισχύσουν τα μονοθέσιά τους με αναβαθμίσεις, όμως τελικά, καμία δεν κατάφερε να επικρατήσει. Στο τέλος, η Ferrari ήταν αυτή που κατέκτησε την κορυφή, ενώ η Red Bull παρουσίασε ένα μονοθέσιο που, όπως αποδείχθηκε, ήταν έτσι και έτσι.

Η McLaren, που είχε το πάνω χέρι σε αρκετούς αγώνες νωρίτερα στη σεζόν, έχασε τη δυναμική της. Αντίστοιχα, η Red Bull, προσπαθώντας να επανέλθει σε νικηφόρο ρυθμό, δεν κατάφερε να φτάσει τις επιδόσεις που χρειαζόταν. Παρά το γεγονός ότι το μονοθέσιο της Red Bull με αριθμό RB20 αναβαθμίστηκε στο πάτωμα και στα πλαϊνά, το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.

Η Ferrari επωφελείται από τα λάθη των αντιπάλων. Το Σαββατοκύριακο το Austin ανήκε στη Ferrari, η οποία συγκέντρωσε 55 βαθμούς από τον αγώνα σπριντ και το κυρίως Grand Prix. Ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz απέδωσαν εξαιρετικά, αν και υπήρξαν στιγμές που δυσκόλεψαν ο ένας τον άλλον κατά τη διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα να χάσουν την ευκαιρία για περισσότερους βαθμούς. Ο Leclerc, παρά το ότι βρίσκεται 79 βαθμούς πίσω από τον Max Verstappen στη βαθμολογία των οδηγών, δεν έχει εγκαταλείψει την ελπίδα του για τον τίτλο.

Η Ferrari, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας Frédéric Vasseur, έδειξε ότι ο χαμηλότερος ρυθμός φθοράς των ελαστικών της θα μπορούσε να αποτελέσει κλειδί για τις επόμενες πίστες. Ωστόσο, η μάχη για τον τίτλο φαίνεται να είναι ακόμα μακριά για τη Scuderia, με τον Leclerc να χρειάζεται ένα πραγματικό θαύμα για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

Η Red Bull ακόμα κυριαρχεί στο σπριντ, αλλά όχι στον αγώνα. Ο Max Verstappen, αν και κατέκτησε την pole position στο σπριντ και κέρδισε τον μικρό αγώνα, δεν είχε ανάλογη επιτυχία στο κυρίως Grand Prix. Η Ferrari κατάφερε να εκμεταλλευτεί τον χαμηλό ρυθμό της Red Bull, η οποία είχε σημαντική φθορά στα πίσω ελαστικά, γεγονός που ανάγκασε τον Verstappen να μπει νωρίτερα στα pits από το προγραμματισμένο.

Η απόδοση της Red Bull επηρεάστηκε περαιτέρω από αλλαγές στο setup του μονοθεσίου που προκάλεσαν υποστροφή, πρόβλημα που δεν λύθηκε ούτε μετά από διορθώσεις στον εμπρός πτερύγιο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Παρά τις προσπάθειες του Verstappen, η απόδοσή του την Κυριακή ήταν πολύ κατώτερη σε σχέση με το σπριντ, με τον Ολλανδό να παραπονιέται μέσω του team radio ότι η ισορροπία του μονοθεσίου δεν του επέτρεπε να επιτεθεί όπως θα ήθελε.

Η McLaren αντιμετωπίζει προβλήματα και στοχεύει στη στρατηγική. Η McLaren δεν κατάφερε να βρει τον απαραίτητο ρυθμό στο Austin. Αν και είχε αναβαθμίσει το μονοθέσιό της σε έξι σημεία, συμπεριλαμβανομένων νέων αεροδυναμικών εξαρτημάτων, οι αλλαγές δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο Lando Norris προσπάθησε να εφαρμόσει στρατηγική διαχείρισης ελαστικών για να επιτεθεί στον Verstappen αργότερα στον αγώνα, ωστόσο, παρά τη βελτιωμένη απόδοση, η προσπάθεια αυτή οδήγησε σε ποινή και τελικά δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.

Συμπέρασμα: Η Ferrari επωφελείται, ενώ η Red Bull και η McLaren μένουν πίσω. Η μάχη μεταξύ Red Bull και McLaren συνεχίζεται, αλλά η Ferrari δείχνει ότι μπορεί να γίνει απειλή και για τις δύο ομάδες, ιδιαίτερα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η Red Bull έχει κάνει βήματα προς τα εμπρός, αλλά απέχει ακόμα από το να γίνει η αδιαμφισβήτητη κυρίαρχη δύναμη που ήταν. Η McLaren, από την άλλη, δυσκολεύεται να διατηρήσει το ρυθμό της, ενώ τα λάθη και η αστάθεια στο setup κόστισαν ακριβά.

Με μόλις λίγους αγώνες να απομένουν μέχρι το τέλος της σεζόν, η Ferrari φαίνεται έτοιμη να βάλει δύσκολα στους βασικούς διεκδικητές των τίτλων. Ο Verstappen παραμένει το δυνατό χαρτί της Red Bull, αλλά αν τα προβλήματα του μονοθεσίου δεν διορθωθούν σύντομα, τόσο η Red Bull όσο και η McLaren θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες απέναντι στη σταθερή απόδοση της Ferrari.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!