Η εξαιρετικά σπάνια Ferrari Testarossa του 1990 είχε ως πρώτο ιδιοκτήτη τον Nigel Mansell, έναν από τους κορυφαίους οδηγούς στην ιστορία της Formula 1.
Η συλλεκτική Testarossa είναι δεξιοτίμονη και διατηρείται σε άριστη κατάσταση, έχοντας διανύσει μόλις περίπου 17.000 χιλιόμετρα. Την είχε αποκτήσει κατά τη δεύτερη χρονιά του με την ομάδα της Ferrari, ενώ ζούσε στο Isle of Man.
Τα πρώτα σέρβις με την άδεια της Ferrari έγιναν στην προσωπική του αντιπροσωπεία, Nigel Mansell Sports Cars Limited, στο Dorset της Αγγλίας. Το όνομα του Mansell είναι χαραγμένο στην πλακέτα της πόρτας και αναγράφεται στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου, καθιστώντας το ένα μοναδικό κομμάτι για κάθε συλλέκτη Ferrari.
Διατηρεί τον αυθεντικό αριθμό πλαισίου και κινητήρα του και είναι βαμμένο στο χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα Rosso Corsa, με ανοιχτόχρωμο δερμάτινο εσωτερικό, προσδίδοντας του την κλασική αισθητική των Ferrari της δεκαετίας του ’90.
Έχει περάσει από εκτενή συντήρηση, με αντικατάσταση των ιμάντων στους εκκεντροφόρους, καθώς και ανακατασκευή του δυναμό, του ψυγείου και της μίζας. Επιπλέον, έχουν αντικατασταθεί τα σωληνάκια των φρένων και του ψυκτικού υγρού, καθιστώντας το αυτοκίνητο όχι μόνο λειτουργικό αλλά και ασφαλές για οδήγηση.
Θα διατεθεί προς πώληση από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s στο Ηνωμένο Βασίλειο, με εκτιμώμενη τιμή από 165.000 έως 200.000 ευρώ. Η τιμή αυτή αντιστοιχεί σε περίπου τα μισά χρήματα που απαιτούνται για την απόκτηση μιας νέας Ferrari 296 GTB.
Ο Nigel Mansell είναι ο μόνος οδηγός στην ιστορία που κατέκτησε ταυτόχρονα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 και το αμερικανικό πρωτάθλημα CART (IndyCar). Ξεκίνησε την καριέρα του από τα καρτ και προχώρησε γρήγορα στη Formula Ford και τη Formula 3, όπου οι επιδόσεις του τράβηξαν την προσοχή του Colin Chapman της Lotus.
Στην Lotus, ο Mansell ξεκίνησε ως δοκιμαστής οδηγός, και οι εξαιρετικές του εμφανίσεις του εξασφάλισαν θέση στην ομάδα. Το 1985, μετακινήθηκε στη Williams, όπου κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 το 1992. Στη συνέχεια, το 1993, έγινε ο πρώτος πρωταθλητής που κατέκτησε το πρωτάθλημα IndyCar στην πρώτη του συμμετοχή, ενώ αργότερα, το 2005, κατέκτησε και το πρωτάθλημα Grand Prix Masters.
Η Testarossa είναι εξοπλισμένη με έναν flat ατμοσφαιρικό 12-κύλινδρο κινητήρα 4,9 λίτρων, που αποδίδει 385 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 490 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Με την κλασική «επίπεδη» διάταξη και το πλατύ αμάξωμα, η Testarossa είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και εμβληματικά μοντέλα της Ferrari, αντιπροσωπεύοντας την αισθητική και την τεχνολογική υπεροχή της εποχής της.
Η παραγωγή της Testarossa ξεκίνησε το 1984 και συνεχίστηκε μέχρι το 1996, με συνολικά περίπου 7.200 μονάδες να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής. Αριθμός σχετικά μεγάλος για Ferrari της εποχής, αλλά αυτό δεν επισκιάζει την αξία για τη συλλεκτική Testarossa του Mansell.