NEA

BYD SEAL U DM-i: Ηλεκτρική μετακίνηση χωρίς περιορισμούς!

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολλά πλεονεκτήματα και διαθέτουν προηγμένη τεχνολογία, όμως οι υποδομές που δεν ακολούθησαν τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης θέτουν κάποιους προβληματισμούς για την απόκτησή τους, στην περίπτωση που ο οδηγός κάνει πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα ή συχνά ταξίδια.

Το ιδανικό, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του κοινού θα ήταν ένα αυτοκίνητο που διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και ταυτόχρονα είναι απαλλαγμένο από δεσμεύσεις για τον ανεφοδιασμό του με ενέργεια.

Ένα αυτοκίνητο που θα είναι τόσο οικονομικό στη χρήση όσο ένα BEV (Battery Electric Vehicle) και δεν θα είναι δέσμιο της ύπαρξης δυνατότητας φόρτισης. Προκειμένου να καλύψει αυτές τις ανάγκες και απαιτήσεις η BYD παρουσίασε το SEAL U DM-i.

Ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που διαθέτει την τεχνολογία Super DM (Dual Mode) της εταιρείας, καταναλώνει πολύ λίγη βενζίνη, εκπέμπει ελάχιστους ρύπους και μπορεί να καλύψει περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα -για την ακρίβεια 1.080- πριν χρειαστεί τον όποιο ανεφοδιασμό.

Με όλα τα παραπάνω και τους μεγάλους χώρους τόσο για τους επιβάτες του όσο και για τις αποσκευές τους το SEAL U DM-i αποτελεί ένα ιδανικό οικογενειακό μοντέλο, καθώς εκτός από την άνεση στα ταξίδια, ακόμα και τα πιο μεγάλα, έχει να παρουσιάσει πολύ χαμηλά έξοδα κίνησης.

Το SEAL U DM-i είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τις Boost και Design, με την πρώτη να είναι προσθιοκίνητη και τη δεύτερη τετρακίνητη.

Το σύστημα πρόωσης του SEAL U DM-i Boost αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κυβικών και 98 ίππων και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 198 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 218 ίππους και τα 300 Nm, ενώ η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 18,3 kWh.

Η Blade Battery -η επωνυμία της προέρχεται από τα στοιχεία της που μοιάζουν με λεπίδες- φορτίζει με έως και 11 kW σε wallbox και με έως 18 kW σε ταχυφορτιστή DC. Πλήρως φορτισμένη έχει τόση ενέργεια ώστε να μπορούν να καλυφθούν έως και 80 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά.

Διαθέτει και τη μοναδική για plug-in υβριδικό μοντέλο δυνατότητα του V2L (Vehicle to Load). Μπορεί δηλαδή να τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια κάποια εξωτερική συσκευή, όπως για παράδειγμα ένα φως ή μια καφετιέρα σε κατασκήνωση στην ύπαιθρο.

Αυτό όμως που είναι άξιο λόγου και αναφοράς και διαφοροποιεί το SEAL U DM-i από τα άλλα PHEV είναι ότι η τεχνολογία Super DM της BYD προτάσσει συνολικά την ηλεκτρική ισχύ. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως όταν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα οδήγησης HEV (υπάρχει και το EV της αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης) το αυτοκίνητο κινείται κατά βάση ηλεκτρικά και ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης ενεργοποιείται μόνο κατά την απότομη επιτάχυνση.

Η εναλλαγή ανάμεσα στις λειτουργίες δεν γίνεται στην ουσία αντιληπτή από τον οδηγό. Ταυτόχρονα ο κινητήρας φορτίζει τη μπαταρία -σε αυτό συμβάλλει και η αναγεννητική πέδηση- διατηρώντας τη φορτισμένη μεταξύ 25% και 70% (το εύρος ρυθμίζεται) προκειμένου η ηλεκτρική λειτουργία να είναι πάντοτε διαθέσιμη.

Η αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας Super DM της BYD φαίνεται και από τη μέση κατανάλωση των μόλις 0,9 λίτρων αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα της έκδοσης Boost. Η οποία μπορεί να καλύψει συνολικά έως και 1.080 χιλιόμετρα πριν ο οδηγός της αναζητήσει πρατήριο βενζίνης και φορτιστή.

Η κορυφαία έκδοση του SEAL U DM-i είναι η τετρακίνητη Design, η οποία πέρα από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1.500 κυβικών και των 131 ίππων διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα. Το εμπρός ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 204 ίππους και το πίσω 164, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 324 ίππους και τα 550 Nm.

To εξελιγμένο σύστημα κίνησης με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και τον προηγμένο κινητήρα βενζίνης διακρίνεται για την άμεση απόκρισή του, την πολιτισμένη λειτουργία και φυσικά και για τις επιδόσεις του, μιας και το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,9 δεύτερα.

Όσο για την αυτονομία του το SEAL U DM-i Design μπορεί να καλύψει ηλεκτρικά έως και 70 χιλιόμετρα και συνολικά έως και 870 χιλιόμετρα, μιας και η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου του είναι μόλις 1,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το εσωτερικό του πρώτου plug-in υβριδικού μοντέλου της BYD στην Ευρώπη δεν ξεχωρίζει μόνο λόγω των μεγάλων χώρων του αλλά και χάρη στην premium αίσθησή του.

Η σύγχρονη σχεδίαση, ο πλήρης εξοπλισμός που περιλαμβάνει ακόμα και αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, τα προσεγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και η πανοραμική ηλιοροφή δημιουργούν ένα πολυτελές και φιλόξενο περιβάλλον, που τονίζεται περαιτέρω από λεπτομέρειες όπως ο κομψός κρυστάλλινος επιλογέας ταχυτήτων.

Το παρόν δίνει φυσικά και το Intelligent Cockpit System της BYD με την χαρακτηριστική περιστρεφόμενη οθόνη των 15,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.

Οι δυνατότητες διασύνδεσης είναι φυσικά μεγάλες με στάνταρ τα Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει ενσωματωμένη σύνδεση 4G, πλοήγηση Here, Spotify, ιδιαίτερα καλός και έξυπνος φωνητικός έλεγχος και ενημερώσεις Over The Air.

H high tech εικόνα του SEAL U DM-i ολοκληρώνεται από το στάνταρ Head Up Display, τις θύρες USB στο εσωτερικό του και τις δύο(!) θέσεις ασύρματης φόρτισης smartphones και κυρίως από την πληθώρα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) που για τη λειτουργία τους χρησιμοποιούν ραντάρ, πέντε τον αριθμό και μια κεντρική κάμερα.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: Προειδοποίηση Εμπρόσθιας Σύγκρουσης, Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, Προσαρμοζόμενο Cruise Control, Προειδοποίηση Οπίσθιας Σύγκρουσης, Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας, Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας, Έξυπνος Έλεγχος Ορίων Ταχύτητας και Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου.

Τα συστήματα αυτά μαζί με την άκαμπτη δομή του πλαισίου και την προστασία της μπαταρίας από διάτρηση δημιουργούν ένα αυτοκίνητο με πολύ καλά χαρακτηριστικά ασφάλειας, που καταρχήν μπορεί να αποτρέψει ένα ατύχημα.

Αν αυτό δεν είναι εφικτό θα προστατεύσει αποτελεσματικά τους επιβάτες του, γεγονός που πιστοποιείται και από την κορυφαία διάκριση των 5 αστεριών που έχει λάβει από τον Euro NCAP.

Το BYD SEAL U DM-I είναι διαθέσιμο από 38.900 ευρώ, δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας και φόρο εταιρικής χρήσης και συνοδεύεται από πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών ή 150.000 χλμ. εγγύηση 8 ετών ή 200.000 χλμ. για τουλάχιστον το 70% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας, καθώς και εγγύηση 8 ετών ή 150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Ένα σχόλιο

  1. Ενα συμπέρασμα έβγαλα στην έκθεση που επισκέφτηκα στο αεροδρόμιο. Οτι η BYD , ειδικά με αυτό το μοντέλο , αλλά και τα μικρότερα, βρίσκεται 2 επίπεδα μπροστά σε ποιότητα, τεχνολογία, εσωτερικό διάκοσμο κλπ, σε σχέση με ευρωπαίους κατασκευαστές αλλά και τους υπόλοιπους κινέζους. Οταν η τεχνολογία hybrid DM-i περάσει και στα μικρότερα μοντέλα της , δεν θα έχει ανταγωνισμό. Ειδικά για το Seal U , όταν μπήκα στην έκθεση, νόμιζα ότι έμπαινα σε BMW X5 , στο ίδιο επίπεδο ποιότητας είναι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!