Αυτό ισχύει για την αγορά της Κίνας όπου η Audi εγκαινιάζει μια νέα υπο-μάρκα που αντί για το κλασικό της λογότυπο έχει ολογράφως την ονομασία «AUDI».
Η νέα μπράντα θα επικεντρώνεται αποκλειστικά στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με βασικό χαρακτηριστικό είναι η απουσία του κλασικού λογότυπου με τους τέσσερις κύκλους, το οποίο έχει αντικατασταθεί από το φωτεινό «AUDI» εμπρός και πίσω, υπογραμμίζοντας τη διαφοροποίηση από τη βασική μάρκα.
Η «AUDI» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη SAIC, τον κινεζικό κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας, και ηγείται από τον Fermín Soneira, πρώην επικεφαλής της Audi για τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Με το πρωτότυπο AUDI E concept, η νέα αυτή μάρκα δίνει μια πρώτη γεύση από τα μελλοντικά μοντέλα που θα λανσαριστούν στα μέσα του 2025, στοχεύοντας σε μεσαία και μεγάλα μοντέλα της κατηγορίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το AUDI E concept παρουσιάζεται ως ένα πλήρως ηλεκτρικό Sportback με δυναμική σχεδίαση και χαρακτηριστικά που έχουν προσαρμοστεί στις προτιμήσεις των Κινέζων καταναλωτών.
Έχει μήκος 4.870 χιλιοστά, πλάτος 1.990 χιλιοστά και ύψος 1.460 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.950 χιλιοστά, μεγέθη παρόμοια με το Audi A5. Παρά την αισθητική συγγένεια με την Audi, το AUDI E διακρίνεται με μια εντελώς νέα προσέγγιση στον σχεδιασμό, όπως οι λεπτομέρειες στη μάσκα και οι αισθητήρες που εξυπηρετούν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS).
Στο εσωτερικό, το AUDI E concept διαθέτει επενδύσεις από μικροΐνες και φωτιζόμενες ξύλινες επιφάνειες. Κυρίαρχο στοιχείο είναι η ενιαία, καμπυλωτή οθόνη 4K, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων, το σύστημα ψυχαγωγίας και τους ψηφιακούς καθρέπτες.
Το concept διαθέτει επίσης ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, το AUDI Assistant, που διαχειρίζεται τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου μέσω φωνητικών εντολών ή της οθόνης αφής, ενώ τα φυσικά κουμπιά περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα.
Το πρωτότυπο βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα με την ονομασία «Advanced Digitized Platform», την οποία έχει αναπτύξει από κοινού η Audi με την SAIC. Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), με συνολική ισχύ 764 ίππων και ροπή 800 Nm.
Η απόδοση αυτή προσφέρει ένα σπριντ για τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 100 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 700 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών CLTC. Επιπλέον, η αρχιτεκτονική των 800V επιτρέπει ταχυφόρτιση που προσθέτει πάνω από 370 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.
Σύμφωνα με την Audi, η νέα μπράντα αποτελεί μια προσπάθεια να προσφερθεί ένα πιο «τοπικά προσαρμοσμένο» προϊόν, με την επιρροή της SAIC, αλλά και με την αξιοποίηση της τεχνολογικής εμπειρίας και του κύρους της Audi. Οι πρώτες πωλήσεις των νέων μοντέλων της AUDI αναμένονται να ξεκινήσουν το 2025, και θα στοχεύουν στις μεσαίες και μεγάλες κατηγορίες της κινεζικής αγοράς.