Η Bugatti έχει ήδη παρουσιάσει επίσημα το νέο της hypercar, την Tourbillon, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για το 2026.
Μέχρι τότε, συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης, πολλές από τις οποίες πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της Rimac στην Κροατία.
Αν και αυτές οι δοκιμές δεν επιτρέπουν την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Tourbillon, προσφέρουν μια εντυπωσιακή ακουστική εμπειρία του νέου V16 κινητήρα των 8,3 λίτρων. Ο ήχος του είναι πιο «αρμονικός» σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, τον W16 των 8,0 λίτρων με τα τέσσερα turbo.
Ο νέος V16 κινητήρας, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Cosworth, φτάνει έως τις 9.000 σ.α.λ., ενώ ο W16 περιοριζόταν στις 7.100 σ.α.λ. Αποδίδει 1.000 ίππους και συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ στους 1.800 ίππους.
Αυτό επιτρέπει στην Tourbillon να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2,0 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, απαιτούνται λιγότερα από 25 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 400 χλμ./ώρα, ενώ υπάρχουν προσδοκίες ότι η τελική ταχύτητα μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ώρα.
Η Tourbillon διαθέτει ένα 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τοποθετημένο πίσω από τον κινητήρα, και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η μπαταρία των 24,8 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χιλιομέτρων.
Η ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους από σφυρήλατο αλουμίνιο, σχεδιασμένους με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης και κατασκευασμένους με 3D εκτύπωση, καθιστώντας την 45% ελαφρύτερη από αυτήν της Chiron.
Η παραγωγή της Bugatti Tourbillon θα περιοριστεί σε 250 μονάδες, με τιμή εκκίνησης τα 3,8 εκατομμύρια ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το 2026.