NEA

Volvo, νέα γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων [vid]

volvo-car-new-downsized-engine-range

Η Volvo προαναγγέλλει μια νέα, τεχνολογικά προηγμένη γκάμα δυναμικών κινητήρων υψηλής απόδοσης, αποτελούμενη αποκλειστικά από τετρακύλινδρους κινητήρες: βενζίνης και diesel.

Η νέα γκάμα τετρακύλινδρων κινητήρων της Volvo, με τη χαρακτηριστική ονομασία-“ομπρέλα” VEA (Volvo Environmental Architecture = Περιβαλλοντική Αρχιτεκτονική Volvo) περιλαμβάνει βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού και πετρελαιοκινητήρες common rail. Καλύπτει δε ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων, από εκδόσεις υψηλής ισχύος και ροπής έως και κινητήρες που χαρακτηρίζονται από υψηλό λόγο απόδοσης και χαμηλή κατανάλωση.

“Η προσήλωσή μας στους τέσσερις κυλίνδρους είναι ο τέλειος τρόπος για να επιτύχουμε την ταχεία μείωση των εκπομπών CO2 και τον περιορισμό της κατανάλωσης. Θα εξελίξουμε τετρακύλινδρους κινητήρες με επιδόσεις υψηλότερες σε σχέση με τους σημερινούς εξακύλινδρους και κατανάλωση καυσίμου χαμηλότερη από αυτή της υπάρχουσας γενιάς τετρακύλινδρων κινητήρων,” συνεχίζει ο Πήτερ Μέρτενς. Οι νέοι VEA κινητήρες θα διαθέτουν κατά 60% λιγότερα εξειδικευμένα εξαρτήματα. Οι κινητήρες αυτοί θα είναι επίσης έως και κατά 90 κιλά ελαφρύτεροι από τους σημερινούς, ενώ θα διαθέτουν έως και κατά 35% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Ανοίγοντας δρόμους στην τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας. Η σπονδυλωτή και συμπαγής, κατά τον εγκάρσιο άξονα, σχεδίαση είναι ιδανική για τις μελλοντικές εφαρμογές στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Προκειμένου να καλυφθούν οι απαιτήσεις όλων των πελατών, συγκεκριμένοι κινητήρες θα αποκτήσουν επιπρόσθετη ισχύ μέσω υβριδικών συστημάτων ή άλλου τύπου τεχνολογιών αιχμής, όπως είναι η λήψη ισχύος από σφόνδυλους. Για παράδειγμα εφέτος, προς τα τέλη του φθινοπώρου, η Volvo θα γίνει ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως που θα δοκιμάσει σε δημόσιους δρόμους τις δυνατότητες που έχει ένα σύστημα λήψης ισχύος από σφόνδυλο.

Πρόκειται για το αποκαλούμενο KERRS (Kinetic Energy Recovery System = Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας) που αποθηκεύει την ενέργεια του φρεναρίσματος σε ένα σφόνδυλο, ο οποίος περιστρέφεται με ταχύτητα έως και 60.000 στροφές ανά λεπτό. Αυτή η αποθηκευμένη ενέργεια, όταν απελευθερωθεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για να συμβάλλει στην επιτάχυνση του αυτοκινήτου είτε για να κινήσει το όχημα όταν αυτό έχει φτάσει στην επιθυμητή ταχύτητα ταξιδίου. “Το σύστημα λήψης ισχύος από σφόνδυλο προσφέρει στον οδηγό 80 ίππους επιπλέον, ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 20%,” λέει ο Πήτερ Μέρτενς.

Εξέλιξη του βέλτιστου, με στόχο το τέλειο. Η Volvo θα ακολουθήσει επιθετική πολιτική κατασκευής νέων μοντέλων. Μεγάλο όπλο στην προσπάθεια αυτή οι οικονομίες κλίμακας που αναμένονται να επιτευχθούν με τη βοήθεια της νέας αρχιτεκτονικής οχημάτων: πρόκειται για την Αρχιτεκτονική Μεταβλητής Πλατφόρμας – SPA (Scalable Platform Architecture). Η Αρχιτεκτονική Μεταβλητής Πλατφόρμας θα επιτρέψει στα περισσότερα μοντέλα της Volvo να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής ανεξάρτητα από το μέγεθος και την πολυπλοκότητά τους. “Παίρνουμε στα δικά μας χέρια το τεχνολογικό μας μέλλον. Τόσο η νέα μας αρχιτεκτονική, όσο και η καινούρια γκάμα των κινητήρων θα μας επιτρέψουν όχι μόνο να είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τους πιο σκληρούς ανταγωνιστές μας αλλά και να τους ξεπεράσουμε, σε κρίσιμους τομείς όπως η οδική συμπεριφορά και η εξοικονόμηση καυσίμου,” λέει ο Πήτερ Μέρτενς.

Η Volvo πρωτοπορεί στην εξοικονόμηση βάρους. Πέρα όμως από τα βιομηχανικά οφέλη που θα υπάρξουν από την υιοθέτηση της κοινής αρχιτεκτονικής οχημάτων, θα υπάρξουν επίσης και σημαντικά πλεονεκτήματα που αφορούν τα ίδια τα νέα μοντέλα που θα κατασκευαστούν. Η Volvo θα καταστεί πρωτοπόρος στην εξοικονόμηση βάρους στα αυτοκίνητα, χάρη στα επερχόμενα μοντέλα Αρχιτεκτονικής Μεταβλητής Πλατφόρμας – SPA τα οποία θα είναι κατά 100-150 κιλά ελαφρύτερα από τα υπάρχοντα, ίδιου μεγέθους μοντέλα.

Η νέα αρχιτεκτονική θα είναι καταλυτικός παράγων και στην παρουσίαση ηλεκτρικών εκδόσεων για όλα τα μοντέλα. Παράλληλα, οι νέες τεχνολογίες στον τομέα του συνόλου σασί/ανάρτηση, συνδυασμένες με το χαμηλότερο βάρος και τη βελτιωμένη κατανομή βάρους, θα συμβάλλουν στη ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών των μοντέλων της Volvo.

Προωθώντας το συναρπαστικό design. Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο που θα αποκαλυφθεί σε λίγες ημέρες στην Φρανκφούρτη δείχνει επίσης ότι η Αρχιτεκτονική Μεταβλητής Πλατφόρμας – SPA προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία στην ομάδα σχεδίασης της Volvo, προκειμένου αυτή να δώσει πιο συναρπαστική μορφή στα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

“Νέα αρχιτεκτονική σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε πιο «κοφτερή», ακόμα πιο τολμηρή τη σχεδιαστική μας γλώσσα για να προσδώσουμε στη μορφή των αυτοκινήτων μας την αντίστοιχη αύρα δυναμισμού, στοιχείο που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους περισσότερους αγοραστές αυτοκινήτων κύρους. Το πρωτότυπο της Φρανκφούρτης είναι ένα μεγάλο παράδειγμα σχετικά με το τι μπορούμε να πετύχουμε με τη νέα μας αρχιτεκτονική,” δηλώνει ο Πήτερ Χόρμπουρι (Peter Horbury), Αντιπρόεδρος Design της Volvo.

Πηγή: Volvo Car Hellas

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!