NEA

Porsche Boxster [new model]

resize-of-porsche-boxster-2013-8

 

Η νέα γενιά Boxster κάνει τη επίσημη πρεμιέρα της στο διαδίκτυο με το λανσάρισμά της στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει μέσα του έτους.

Ποτέ ως τώρα στην ιστορία της Porsche Boxster δεν υπήρξε μια τόσο εκτεταμένη αλλαγή γενιάς. Το ανοικτό διθέσιο προσφέρεται πλέον με ένα εντελώς νέο αμάξωμα μειωμένου βάρους, καθώς και με πλήρως ανασχεδιασμένο πλαίσιο. Το σημαντικά μικρότερο βάρος, το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης αυτού του σπορ “κεντρομήχανου” αυτοκινήτου, το οποίο είναι ήδη με μεγάλη διαφορά το καλύτερο στην κατηγορία του, ενώ πλέον υποστηρίζεται και από το νέο τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Οι νέες Boxster έχουν να επιδείξουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ είναι έως και κατά 15% αποδοτικότερες στην κατανάλωση καυσίμου. Ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σημαντικά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Έτσι, η νέα Boxster προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχονται το θεμελιωδώς αλλαγμένο στυλ με τους κοντύτερους προβόλους, το παρμπρίζ που έχει μετατοπιστεί σημαντικά προς τα εμπρός, με πιο επίπεδη σιλουέτα και με πιο εκφραστικές αιχμές στο αμάξωμα. Οι επιβάτες περιβάλλονται από την πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρική κουκούλα, η οποία πλέον φιλοξενείται σε ειδικό κάλυμμα. Η φιλοσοφία του εσωτερικού προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερους χώρους και αντανακλά τη νέα γραμμή Porsche, με την κεκλιμένη κεντρική κονσόλα, η οποία, προερχόμενη από την Carrera GT και εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εργονομία σε όλα τα μοντέλα.

Η νέα γενιά του roadster πραγματοποιεί το ντεμπούτο της με τα κλασικά δύο μοντέλα, την Boxster και την Boxster S. Και τα δύο διαθέτουν εξακύλινδρους κινητήρες μπόξερ, πρωτότυπο σύστημα διαχείρισης θερμότητας και λειτουργία start/stop. Ο νέος κινητήρας του βασικού μοντέλου αποδίδει 265 ίππους με κυβισμό 2,7 λίτρων -δέκα ίππους περισσότερους από το μεγαλύτερου κυβισμού προηγούμενο μοντέλο. Από τεχνικής άποψης, βασίζεται πλέον στον κινητήρα των 3,4 λίτρων της Boxster S. O συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει πλέον 315 ίππους, πέντε δηλαδή ίππους περισσότερους απ’ ό,τι στο παρελθόν.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ το κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) των 7 σχέσεων διατίθεται προαιρετικά. Και τα δύο μοντέλα πετυχαίνουν την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιτάχυνση με το κιβώτιο PDK. H κατανάλωση της Porsche Boxster με το κιβώτιο PDK δεν ξεπερνά τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή στην Boxster S είναι 8 λίτρα/100 χλμ. Με αλλαγές σχέσεων χωρίς να διακόπτεται η παροχή ισχύος. Η Boxster επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S σε 5,0 δευτερόλεπτα.

Με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, η Porsche προσφέρει προαιρετικά για την Boxster το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, το οποίο για πρώτη φορά διαθέτει βάσεις δυναμικής στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης νέος εξοπλισμός για την Boxster είναι το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Πηγή: Porsche Center Athens – ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!