NEA

Opel, περισσότερα για το νέο Astra OPC!

opel-astra-opc-2012-3

Ειδικό εξελιγμένο πλαίσιο υψηλών επιδόσεων για το Astra OPC προσφέροντας κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά…

Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του νέου Astra OPC που εξοπλίζεται με τον ισχυρό κινητήρα απόδοσης 206 kW/280 hp και ροπής 400 Nm. Το πλαίσιο εφοδιάζεται με αποσβεστήρες της ZF Sachs και υιοθετεί στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων – High Performance Struts (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo. Το σπορ σασί ενισχύεται με 19άρες ζάντες αλουμινίου που προσφέρονται στάνταρ με ελαστικά 245/40ZR.

  • Μέγιστη ελκτική πρόσφυση με πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
  • Χαμηλωμένο, σπορ πλαίσιο & FlexRide με HiPerStruts
  • Δυναμικός έλεγχος πλαισίου με υποπρογράμματα ελέγχου ‘ράμπας’ και εγκάρσιων κλίσεων

Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για μεγαλύτερη ευστάθεια

opel-astra-opc-2012-2Για τη μεταφορά της ισχύος του νέου Astra στο δρόμο, ο εμπρός άξονας εφοδιάζεται με ένα μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Όταν ένας από τους εμπρός τροχούς σπινάρει, τα δύο σετ πολλαπλών δίσκων στο εσωτερικό του διαφορικού λειτουργούν σαν συμπλέκτες και ελέγχουν την κατανομή ισχύος σε συγκεκριμένο ποσοστό. Αυτό το φαινόμενο κλειδώματος (έως και 50%) εξαρτάται από τη λεγόμενη «γωνία ράμπας» υπό την οποία πιέζονται μεταξύ τους τα δύο σετ δίσκων και στη συνέχεια προσδιορίζει πόση πίεση ασκείται στον πολύδισκο συμπλέκτη ανάλογα με την ποσότητα της ροπής. Όσο πιο οξεία είναι η γωνία ράμπας, τόσο πιο ευαίσθητο το σύστημα. Στην περίπτωση του Astra OPC, επιλέχθηκε γωνία ράμπας 45 μοιρών κατά την επιτάχυνση. Στην περίπτωση της επιβράδυνσης (είτε στο φρενάρισμα ή όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι), γίνεται αποσύμπλεξη των δίσκων και το ABS επενεργεί αποτελεσματικά στους εμπρός τροχούς.

Ανάρτηση FlexRide προσαρμοσμένη σε απαιτήσεις OPC, κατάλληλη για ποικίλα σπορ οδηγικά στυλ

opel-astra-opc-2012-1Το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide – ειδικά προσαρμοσμένο και βελτιωμένο για τις ανάγκες ενός OPC- επιτρέπει την επιλογή μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης, το καθένα από τα οποία υπόσχεται μία μοναδική, σπορ οδηγική εμπειρία.

Το Standard mode προσφέρει απόδοση σε όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης στην καθημερινή οδήγηση. Ακόμα και σ’ αυτό το πρόγραμμα, το Astra OPC συμπεριφέρεται άριστα στις στροφές, ενώ εντυπωσιάζει με την άμεση απόκριση του τιμονιού και τις ελάχιστες κλίσεις αμαξώματος.

Το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση του πλαισίου, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο.

Από την άλλη, το OPC mode προσφέρει την υπέρτατη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα ενώ το πλαίσιο είναι προσαρμοσμένο για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις. Ο φωτισμός του ταμπλό γίνεται κόκκινος σηματοδοτώντας την κατάσταση OPC mode.

Δυναμικός έλεγχος πλαισίου με υποπρογράμματα ελέγχου ‘ράμπας’ και εγκάρσιων κλίσεων

Για βέλτιστο έλεγχο αμαξώματος, το υποπρόγραμμα ελέγχου ‘ράμπας’ προσαρμόζει περαιτέρω την απόσβεση, διασφαλίζοντας ότι οι τροχοί διατηρούν την επαφή με το δρόμο όταν το όχημα περνά από ένα σαμαράκι με υψηλή ταχύτητα. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα ‘προσγειώνεται’ μαλακά ακόμα και στην περίπτωση που τα ελατήρια στα γόνατα αναπηδούν σε μία ανώμαλη οδική επιφάνεια. Εν τω μεταξύ, το υποπρόγραμμα ελέγχου κλίσεων μειώνει ακόμα περισσότερο τις εγκάρσιες κλίσεις, ώστε το όχημα να κινείται με μέγιστη ευελιξία.

Συγκριτικά με το υπερτροφοδοτούμενο 1.6 Astra GTC (132 kW/180hp), οι μηχανικοί του OPC σκλήρυναν τα στάνταρ ελατήρια κατά τριάντα τοις εκατό περίπου και χαμήλωσαν το αυτοκίνητο δέκα χιλιοστά επιπλέον, φέρνοντάς το ακόμα πιο κοντά στο δρόμο. Επίσης, τα σάιλεντμπλοκ και ο πίσω άξονας έγιναν πιο άκαμπτα για μεγαλύτερη ευελιξία και απόκριση στην οδηγική εμπειρία.

Απενεργοποίηση του ESP για πιο σπορ οδήγηση

Όπως το FlexRide, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP προσφέρει επίσης τρία διαφορετικά προγράμματα ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού. Η προκαθορισμένη, στάνταρ ρύθμιση που έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση σε OPC παρέχει μέγιστη ασφάλεια στην οδήγηση σε καθημερινές συνθήκες, χωρίς ο οδηγός να χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων.  Όταν όμως το όχημα βρίσκεται σε οριακή επικίνδυνη κατάσταση, τότε σταθεροποιείται από το σύστημα φρένων. Στο ESP-off mode, πιέζοντας το μπουτόν του ESP πάνω από πέντε δευτερόλεπτα, το σύστημα ESP απενεργοποιείται πλήρως.

Πηγή: Opel Hellas

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!