Η MiTo 0.9 Twinair 85hp Distinctive θα διατίθεται στην τιμή των 16.800€ και δελεάζει με το χαμηλό κόστος χρήσης μιας και δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας.
Ένα από τα αυτοκίνητα που κοσμούσαν το περίπτερο της Alfa Romeo στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ήταν η νέα έκδοση της MiTo με τον κινητήρα 0.9 Turbo TwinAir των 85 ίππων. Η MiTo TwinAir έρχεται τώρα και στην ελληνική αγορά, στην οποία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Ιουλίου, προσφέροντας τον εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων, οικονομίας και χαμηλών εκπομπών ρύπων για το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο της αγοράς.
H νέα έκδοση της MiTo ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά το συνδυασμό της βέλτιστης απόδοσης με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση και τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Ο νέος κινητήρας της FPT (Fiat Powertrain Technologies), που κέρδισε τα βραβεία “International Engine of the Year 2011”, Best Engine 2011 και “Best Green Engine 2011”, έχει μόλις 875 κ.εκ. αλλά αποδίδει ισχύ 85 ίππων στις 5.500 στροφές και ροπή 145 Nm σταθερά από τις 2.000 έως τις 3.500 στροφές, χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία MultiAir. Η ύπαρξη τούρμπο δεν χαρίζει μόνο δύναμη, αλλά και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του, προσφέροντας καλές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η ροπή στις 1.000 στροφές είναι αυξημένη κατά 10-25% σε σχέση με τους κινητήρες 1.4 78 ίππων, 1.4 Multiair 105 ίππων.
Όμως εξίσου σημαντικά είναι τα αποτελέσματα στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία φτάνει μέχρι και το 25% σε σχέση με αυτούς τους κινητήρες. Με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop και του «έξυπνου» δυναμό που λειτουργεί μόνο στη φάση της επιβράδυνσης, η MiTo TwinAir, εκτός από μειωμένη κατανάλωση, σημειώνει και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία: 98 g/km, κάτι που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία πρόκειται για ένα βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης, που προσφέρει την κατανάλωση και το κόστος χρήσης ενός πετρελαιοκινητήρα!
Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το μοναδικό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει δραστικά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ανάλογα με τον τρόπο που θέλει να οδηγήσει και τις συνθήκες της στιγμής. Έτσι, στην καθημερινή χρήση, όπου η χαμηλή κατανάλωση είναι το ζητούμενο, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Natural, οπότε η μέγιστη ροπή μειώνεται κατά 35 Nm ενώ για δυναμική οδήγηση και επιδόσεις υπάρχει το πρόγραμμα Dynamic, στο οποίο ο κινητήρας ξεδιπλώνει το σύνολο των δυνατοτήτων του.
Η MiTo Twinair θα κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά μόνο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Distinctive, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας και αερόσακο γονάτων οδηγού, σύστημα DNA, σύστημα VDC με ASR, MSR, CBC, e-Q2 και Hill Holder, σύστημα Start&Stop και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέφτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, ζάντες αλουμινίου 16”, ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι κλπ. Επίσης, σε αντίθεση με τις εκδόσεις Distinctive των υπόλοιπων κινητήρων βενζίνης, η MiTo Twinair διαθέτει πίσω αεροτομή στον βασικό εξοπλισμό.
Πηγή: Fiat Auto Hellas