Ως ειδήμων στην ασφάλεια η γερμανική φίρμα ανακοινώνει την μελλοντική διάθεση αερόσακου που θα ενσωματώνεται στις ζώνες των πίσω επιβατών…
Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο ασφαλέστερα χάρη σε νέες ιδέες και συστήματα. Μία από αυτές είναι αυτή ενός αερόσακου που βρίσκεται κρυμμένος μέσα στις ζώνες ασφαλείας των πίσω επιβατών. Σε περίπτωση σύγκρουσης αυτός διογκώνεται και αναπτύσσεται μέσα από τη ζώνη δίνοντας μία επιπλέον προστασία σε συνδυασμό με τους αερόσακους «κουρτίνας». Παρόμοιο σύστημα διαθέτει σε μοντέλα της στην αμερικανική αγορά η Ford.
Ωστόσο, το Beltbag διαφοροποιείται καθώς δεν υπάρχει κανένας κρυμμένος αερόσακος αφού -όπως δείχνει το σχέδιο- αυτή τη λειτουργία εκτελεί η ίδια η ζώνη μειώνοντας την πίεση στο στήθος των επιβατών. Με κάθε επιφύλαξη έως ότου δούμε περισσότερες φωτογραφίες ή κάποιο βίντεο, η ζώνη πρέπει να αποτελείται από πολλαπλές στρώσεις που είναι στριφωμένες μεταξύ τους. Όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες ένας πυροτεχνικός μηχανισμός διογκώνει την ζώνη η οποία παίρνει το μέγεθος ενός στενόμακρου αερόσακου με διάμετρο περίπου τριπλάσια από το πλάτος της ζώνης.
Το Beltbag εντάσσεται στα συστήματα SRS (Supplementary Restrain Systems) και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στους πίσω επιβάτες (δηλ. δεν θα υπάρξει τέτοιο σύστημα στις εμπρός θέσεις αφού υπάρχουν οι κλασικοί αερόσακοι). Αποτελεί απόσταγμα του πρωτότυπου ESF ενώ θα το δούμε για πρώτη φορά το 2013 αφού κατά πάσα πιθανότητα θα συνδυαστεί με την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας S-Class.