NEA

Honda, το Micro Commuter Prototype!

honda-micro-commuter-prototye

Η Honda παρουσίασε το μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα “Micro Commuter Prototype” – Οι δοκιμές ξεκινούν το 2013 με οχήματα βασισμένα στην ‘Πλατφόρμα Μεταβλητής Σχεδίασης’.

Η Honda Motor Co., Ltd. παρουσίασε το Micro Commuter Prototype, ένα μικρό EV για καθημερινές μετακινήσεις μικρών αποστάσεων. Το όχημα εξελίχθηκε με γνώμονα τις κατηγορίες οχημάτων για προϊόντα μετακίνησης μικρών διαστάσεων που αυτή τη στιγμή άπτονται της πρωτοβουλίας του Ιαπωνικού Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Τουρισμού αλλά και των κανονισμών της κατηγορίας L7*1 στην Ευρώπη.

Χρησιμοποιώντας οχήματα βασισμένα στο πρωτότυπο μοντέλο, η Honda ξεκινά δοκιμές στην Ιαπωνία το 2013, όπου θα διερευνηθούν οι δυνατότητές τους για χρήσεις όπως: καθημερινές, σύντομες μετακινήσεις από οικογένειες με μικρά παιδιά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίες, διανομές κατ’ οίκον, συνήθεις διαδρομές πόλης και κοινοχρησία (car sharing).

Μετεξέλιξη του Micro Commuter Concept που είδαμε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2011, το πρωτότυπο διέθετε μία καμπίνα που μπορούσε να φιλοξενήσει τον οδηγό και δύο παιδιά*2 σε ένα αμάξωμα μικρών διαστάσεων.

Χάρη στην Πλατφόρμα Μεταβλητής Σχεδίασης, εξαρτήματα όπως η μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας και η μονάδα ελέγχου τοποθετήθηκαν κάτω από το πάτωμα και στο πίσω τμήμα ώστε να είναι συγκεντρωμένα σε μικρό χώρο.  Έτσι ήταν ευκολότερη η εξέλιξη και δημιουργία οχήματος κατάλληλου για διάφορες χρήσεις και ανάγκες πελατών – σε σχέση με τα όσα κυκλοφορούν.

Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ιδιόκτητης ταμπλέτας για λειτουργίες όπως ένδειξη οργάνων, πλοήγηση, ηχοσύστημα, κάμερα οπισθοπορείας, ενώ προφέρεται η δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της ταμπλέτας με ηλιακές κυψέλες τοποθετημένες στην οροφή του οχήματος. Επιπλέον, η Honda συνεχίζει την έρευνα ενσωματωμένων ηλιακών κυψελών για λήψη της απαραίτητης ηλιακής ενέργειας.

Επιπλέον, σε συνεργασία με το Honda Smart Home System (HSHS) που έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές στην πόλη Saitama της Ιαπωνία, η Honda προτίθεται να επιβεβαιώσει τη μείωση των εκπομπών CO2 από τη βελτιστοποιημένη διαχείριση της ενέργειας στην καθημερινότητα και τα πλεονεκτήματα του πελάτη όταν χρησιμοποιεί το όχημα όχι μόνο σαν EV αλλά και σαν οικιακή μπαταρία (παροχή ενέργειας).

Θέλοντας να δημιουργεί συνεχώς οχήματα επόμενης γενιάς που αυξάνουν τη χαρά και την απόλαυση της μετακίνησης και παράλληλα ελαχιστοποιούν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Honda παραμένει δεσμευμένη στην ενεργό έρευνα & ανάπτυξη τέτοιων τεχνολογιών και προϊόντων.

*1: Μία από τις κατηγορίες μοτοσικλετών στην Ευρώπη. Ένα EV σ’ αυτή την κατηγορία πρέπει να ζυγίζει έως και 400 kg (χωρίς τη μπαταρία) και να έχει ισχύ έως και 15 kW.
*2: Αλλάζοντας το πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει έναν οδηγό και έναν ενήλικο επιβάτη.

Διαστάσεις (μήκος × πλάτος × ύψος)

2.500 × 1.250 × 1.445 (mm)

Τελική ταχύτητα

80 km/h

Μέγιστη αυτονομία

Περίπου 60 km

Χρόνος φόρτισης

Λιγότερο από 3 ώρες

Τύπος μπαταρίας

Μπαταρία ιόντων λιθίου

Μέγιστη ισχύς

15 kW

* Η Honda σχεδιάζει να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να συμμορφώνεται με τους σχετικούς νόμους και κανονισμούς.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!