Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το GT-R έχει εδραιωθεί ως ένα εκ των κορυφαίων supercars όλων των εποχών. Όμως τώρα, το supercar της Nissan, ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά των πήχη των επιδόσεων του, καθώς για το 2013, διατίθεται στην Γηραιά Ήπειρο, με βελτιωμένους χρόνους απόκρισης, μεγαλύτερη σταθερότητα και ακόμα καλύτερο χειρισμό.
Μετά από τις σχετικές επεμβάσεις, το αναβαθμισμένο GT-R πλέον αποδίδει 550PS, μέσω του γνωστού 3.8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα και με ακόμη καλύτερη απόκριση από το μεσαίο και υψηλότερο φάσμα των στροφών του. Τροποποιήσεις έχουν γίνει και στα αμορτισέρ, τα ελατήρια και την εμπρός αντιστρεπτική ράβδο. Το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, βελτιωμένη πρόσφυση, κορυφαία ποιότητα κύλισης και μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.
Τα 0-100 km/h τώρα έρχονται σε μόνο 2.7 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το GT-R του 2012. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ακόμα πιο γρήγορο και στη φημισμένη πίστα του Nürburgring , καθώς πραγματοποίησε το γύρο της σε 7 λεπτά και 19.1 δευτερόλεπτα, μετά από σχετικές δοκιμές που έγιναν τον περασμένο Μάιο.
Εκτός των παραπάνω, την πεποίθησή του ότι το GT-R του 2013 μπορεί να κερδίσει ακόμη 0.5 δευτερόλεπτα στο Nürburgring , αποκάλυψε ο δημιουργός του, Kazutoshi Mizuno. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το GT-R του 2013 είναι ικανό να επιτύχει το γύρο της συγκεκριμένης πίστας στα 7 λεπτά και 18.6 δευτερόλεπτα, έναντι των 7 λεπτών και 21 δευτερολέπτων που έχει κάνει το αντίστοιχο μοντέλο του 2012.
Με το τελευταίο μοντέλο του GT-R, η Nissan αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την τεχνολογική της υπεροχή, καθώς το αποτέλεσμα που έχει προκύψει, προέρχεται από την ενδελεχή επεξεργασία των δεδομένων που παρήχθησαν κατά τη διάρκεια του 24ώρου αγώνα αντοχής του 2012 στο Nürburgring της Γερμανίας, όπου και συμμετείχαν δύο GT-R.