Στην Γενεύη πραγματοποιούνται τα αποκαλυπτήρια της κορυφαίας Ferrari που θα αντικαταστήσει την πασίγνωστη Enzo…
Άμεση απάντηση στην McLaren P1 δίνει η Ferrari παρουσιάζοντας την LaFerrari η οποία θα κατασκευαστεί σε 499 κομμάτια, θα κοστίζει περίπου 1,6 εκ. ευρώ το καθένα και θα διαδεχτεί την 10-χρονη πλέον Enzo. Η ονομασία LaFerrari επιλέχτηκε από τους Ιταλούς καθώς για αυτούς είναι «Η ΦΕΡΑΡΙ» -με τον κωδικό F150- βασισμένη σε «σωληνωτό» πλαίσιο από ανθρακονήματα με τεχνογνωσία από την F1.
Όπως έχουμε δει σε πρόσφατα supercar το σύστημα πρόωσης είναι κατά μία έννοια υβριδικό και συνδυάζει την υποβοήθηση του θερμικού V12 κινητήρα από ηλεκτρικό σύστημα. Στην προκειμένη περίπτωση το σύστημα HY-KERS αποδίδει συνολικά 963 PS με την ροπή να ξεπερνά τα 900 Nm η οποία μεταφέρεται στους πίσω τροχούς με ελαστικά Pirelli P Zero (εμπρός: 265/30 R19, πίσω: 345/30 R20).
Ο κινητήρας των 6,3 lt αποδίδει 800 PS/9.250 rpm ενώ η Magneti Marelli έχει εξελίξει τους δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας για την κίνηση των τροχών και ένας δευτερευόντων καθηκόντων) προσφέροντας συνολική ισχύ 120 kW. H ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κατά την φάση ανάκτησης αποθηκεύεται σε μπαταρίες που ζυγίζουν περίπου 60 kg ενώ ο βασικός ηλεκτροκινητήρας είναι συζευγμένος στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Σημειώστε πως η εκπομπή CO2 είναι 220 g/km στον συνδυασμένο κύκλο ενώ δίχως το HY-KERS η ίδια τιμή θα ήταν 330 g/km.
Σχετικά με τις επιδόσεις είναι ανάλογες με μίας… μοτοσικλέτας καθώς τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε λιγότερο από 3 sec, τα 0-200 km/h σε λιγότερο από 7 sec ενώ τα 0-300 km/h σε 15 sec με την τελική ταχύτητα να αγγίζει 350 km/h. H Ferrari αναφέρει ενδεικτικά πως η LaFerrari είναι 5 sec ταχύτερη σε γύρο στην πίστα του Fiorano από την F12berlinetta.
Σχεδιαστικά το στιλ είναι αυθεντικό Ferrari με μεγάλες εισαγωγές αέρα στο καπό και στα πλαϊνά παραπέμποντας σε πρωτότυπα της δεκαετίας του 1960 ενώ όσον αφορά στο εσωτερικό συνδυάζει στοιχεία από κανονική Ferrari με άρωμα μονοθεσίου. Η κατανομή βάρους είναι 41/59 (εμπρός/πίσω), το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 35 mm ενώ ο βαθμός δυσκαμψίας βελτιωθεί κατά 22% και η στρεπτική κατά 27% (σε σχέση με την Enzo).
[accordion close=”1″ title=”Τεχνικά χαρακτηριστικά“]HY-KERS system
o Total maximum power: 963 CV
o Total maximum torque: >900 Nm
o V12 maximum power: 800 CV @9000 rpm
o Maximum revs: 9250 rpm
o V12 maximum torque: 700 Nm @6750 rpm
o Electric motor output: 120 Kw (163 CV)
o CO2 emissions: 330 g/km
Performance
o Maximum speed: over 350 km/h
o 0-100 km/h: o 0-200 km/h: o 0 – 300 km/h: 15 sec
ICE
o Type: 65-deg. V12
o Bore and stroke: 94 x 752 mm
o Total displacement: 6262 cc
o Compression ratio: 13.5:1
o Specific power: 128 CV/l
Dimensions
o Length: 4702 mm
o Width: 1992 mm
o Height: 1116 mm
o Wheelbase: 2650 mm
o Weight distribution: 41% fr, 59% r
Gearbox: 7-speed DCT
Suspensions
o Front: double wishbones
o Rear: multi-link
Tyres: Pirelli P-Zero
o Front: 265/30 – 19″
o Rear: 345/30 – 20″
Carbon ceramic brakes (Brembo)
o Front: 398 x 223 x 36 mm
o Rear: 380 x 253 x 34 mm
Electronic controls
o ESC: stability control
o High performance ABS/EBD: Sistema frenata anti bloccaggio prestazionale /electronic brake balance
o EF1-Trac: F1 electronic traction control integrated with the hybrid system
o E-Diff 3: third generation electronic differential
o SCM-E Frs: magnetorheological damping with twin solenoids (Al-Ni tube)
Aerodynamics: active
[/accordion]