Η τελική αυτή ξεπερνά τα 260 του Clubsport S και αυτόματα το TCR θα είναι το ταχύτερο Golf GTI που έχει κατασκευαστεί ποτέ!
Αν και το Clubsport S είναι ισχυρότερο, το TCR με στήσιμο βγαλμένο από τις πίστες θα είναι το ταχύτερο Golf GTI στην ιστορία του μοντέλου. Για να επιτευχθεί αυτή η τελική υπάρχουν βελτιώσεις στην αεροδυναμική και χαμηλότερο σασί (κατά 2 εκ.) με την VW να κρατά ακόμη μυστικές κάποιες πληροφορίες. Πάντως το 0-100 αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τα 6 δευτερόλεπτα με την τελική των 264 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται δίχως τον ηλεκτρονικό κόφτη.
Κάτω από το καπό υπάρχει ο αναβαθμισμένος δίλιτρος TSI που για την περίσταση (και με αυξημένο πίεση turbo από τα 1,9 στα 2,1 bar για μάξιμουμ 10 δευτερόλεπτα) αποδίδει 290 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. και 370 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. Το μπλοκέ διαφορικό θα είναι πιθανότατα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με την ροπή να μεταφέρει στον εμπρός άξονα ένα 7άρι DSG. Σούπερ ήχο προμηνύουν οι δύο ξακρισμένες απολήξεις της Akrapovic.
Εδώ να πούμε πως το Golf GTI TCR που βλέπετε στην οθόνη σας έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως concept στο «πανηγύρι» που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Wörthersee της Αυστρίας. Το μοντέλο παραγωγής θα ακολουθήσει προς τα τέλη του χρόνου.