Μετά από χρόνια σοβαρών προσπαθειών, επιτέλους, η Toyοta αντίκρυσε την καρό σημαία, κερδίζοντας επάξια τον πρώτο της τίτλο!
Ο φετινός αγώνας δεν είχε τη δραματική τροπή των προηγούμενων διοργανώσεων, ενώ φιλοξενούσε μία μόνο εργοστασιακή συμμετοχή στην κατηγορία LMP 1, αυτή της Toyota. Αυτό, ωστόσο, δεν μειώνει σε τίποτα την αξία της νίκης, αφού αμφότερα τα μονοθέσια της εταιρίας πίεσαν μέχρι την τελευταία στιγμή, γυρίζοντας σε χρόνους ανταγωνιστικούς με βάση τα περσινά και προπέρσινα δεδομένα, παρότι ουσιαστικά έπαιζαν χωρίς αντίπαλο.
Μεγάλος νικητής το αγωνιστικό TS050 με τον αριθμό 8 και με οδηγούς τους Fernando Alonso, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima. Η λήξη του αγώνα, μετά από 24 ώρες τους βρήκε να έχουν συμπληρώσει συνολικά 388 γύρους, σημειώνοντας παράλληλα και τον ταχύτερο γύρο, στα 3:17.658 λεπτά, Δεύτερo στο πόντιουμ το άλλο Toyota TS050, των Kamui Kobayiashi, Mike Konway και Jose Maria Lopez, με διαφορά 2 γύρων, ενώ τρίτο τερμάτισε το αγωνιστικό με το νούμερο 3, ένα Rebellion R13 με οδηγούς τους Thomas Laurent, Mathias Beche και Gustavo Menezes.
Για τη δεύτερη κατά σειρά κατηγορία, των πρωτοτύπων LMP2, πρώτο τερμάτισε το αγωνιστικό της ομάδας G-Grive racing, ένα Oreca 07 με τον αριθμό 26 και με οδηγούς τους Roman Rusinov, Andrea Pizzitola και Jean-Eric Vergne. Ακολούθως στην κατηγορία LM GTE PRO η μάχη αποδείχτηκε ότι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μεγάλοι νικητές η Porsche 911 RSR της ομάδας Porsche GT Team με οδηγούς τους Michael Christensen, Kevin Estre και Laurens Vanthoor.
Εδώ αξίζει να αναφερθεί και η συμμετοχή της Ford με τέσσερα GT, τα οποία πίεσαν έντονα αλλά ποτέ δεν κατάφεραν να αλλάξουν εμφανώς τις ισορροπίες στην κατηγορία, κατακτώντας την τρίτη και τέταρτη θέση. Τέλος, στην κατηγορία LM GTE AM, νικητής ήταν άλλη μία Porsche 911 RSR, της ομάδας Dempsey-Proton racing, η οποία έδωσε και αυτή πραγματικά μεγάλη μάχη για να παραμείνει μπροστά, με μικρή διαφορά, από τις Ferrari F488 GTE. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλα τα highlights του αγώνα.