Citroen και Peugeot κατάφεραν να κλέψουν τις εντυπώσεις στην έκθεση του Παρισιού που μας πέρασε με τα πρωτότυπα RC και Prologue (από τη πλευρά της Peugeot) και Hypnos και C4 WRC (από την πλευρά της Citroen).
Ωστόσο, πέρα από την φουτουριστική εμφάνιση τα τέσσερα πρωτότυπα τα συνδέει ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό: το υβριδικό σύστημα μετάδοσης τους. Σύμφωνα με τους Γάλλους τα υβριδικά του ανταγωνισμού (όπως είναι της Toyota, Ford, Honda κ.α.) χρησιμοποιούν πλανητικούς μηχανισμούς για την μετάδοση της ισχύος οι οποίοι παντρεύουν την ροπή του θερμικού κινητήρα με εκείνη του ηλεκτροκινητήρα. Κάτι τέτοιο είναι πολύπλοκο και κατασκευαστικά δαπανηρό. Για παράδειγμα, στο Prologue ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που καταναλώνει diesel (με απόδοση 163 ίππους) έχει τοποθετηθεί στον εμπρός άξονα σε αντίθεση με τον ηλεκτροκινητήρα (ισχύος 27 kW) που βρίσκεται στον πίσω. Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μπαταρίες ενώ π.χ. σε κατηφόρες λειτουργεί και ως γεννήτρια επαναφορτίζοντας τες. Οι δύο κινητήριες πηγές επικοινωνούν καλωδιακά (by wire) και η συνολική ροπή στον εμπρός άξονα φτάνει τα 300 Nm ενώ στον πίσω τα 200 Nm. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 48 χλμ/ώρα ενώ εντυπωσιακά είναι τα νούμερα σχετικά με την κατανάλωση (4,5 λίτρα/100 χλμ.) και το CO2 (109 γραμμ./χλμ.).